Lite smått bloggskvaller.

  • Kissie ska opperera hakan.
  • Amir ska fixa nya läppar.
  • Blondinbella och Tyra är på Marstrand för att spela in ett klipp till Bella&Tyra Show. På Marstrand har jag sommarställe :)
  • Carolina Gynning ska gästa Bella&Tyra Show på torsdag.
  • Paow är på väg (eller så har hon redan kommit fram...) till Ayia Napa.
  • På Torsdag är det Bella&Tyra Show och då får vi se Tyra köra stan up. Roligt! :)

Jag vet att det blir lite dubbelmoral här. Jag skulle ju inte skriva om Kissie? Men sen kom jag på tanken att om jag ska skriva Bloggskvaller så går det inte utan att läsa "skandalbloggarna", som jag brukar kalla dom ibland, (d.v.s. Kissie, Dessie och Paow). Så det blir bloggskvaller med Kissie ändå.


Skrivet av Emelie - EmeliesPlace:
PUBLICERAT: 2010-05-26, 23:00:04 | URL: http://emeliesplace.blogg.se/

kul med lite skvaller :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


RSS 2.0